پروژه ارزشيابي مهارت شغلي جهت مدیریت یک آموزشگاه کامپیوتر

مطالب دیگر:
🔥مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش معنوی🔥مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارزش‌ها🔥مبانی نظری وپیشینه تحقیق تحلیل محتوی🔥مبانی نظری وپیشینه تحقیق تربیت معنوی🔥پاورپوینت بازاریابی بین المللی و تاثیر عوامل محیطی بر آن🔥مبانی نظری وپیشینه تحقیق نهاد خانواده🔥مبانی و پیشینه نظری پژوهش اعتیاد به موبایل و احساس تنهایی🔥مبانی و پیشینه نظری آموزش و هویت🔥مبانی وپیشینه نظری پژوهش ادراک بینایی و شنوایی🔥مبانی وپیشینه نظری پژوهش انگیزه کاری🔥مبانی نظری وپیشینه پژوهش سلامت روان وعلت اختلال روانی🔥پاورپوینت و فایل کامل بازاریابی بین المللی🔥پیشینه ومبانی نظری اختلال بیش فعالی و نقص توجه🔥پیشینه ومبانی نظری استرس و سن🔥پیشینه ومبانی نظری افسردگی پس از زایمان🔥رساله اقامتگاه بین راهی تفریحی توریستی🔥پیشینه ومبانی نظری آشنایی با پدیده دختران فراری🔥پیشینه ومبانی نظری بررسی مفهوم خانواده، الگوهای ارتباطی خانواده و الگوهای رفتار والدین🔥پیشینه ومبانی نظری بزه، بزهکار، بزهکاری🔥پیشینه ومبانی نظری پژوهش تاب آوری🔥پیشینه ومبانی نظری پژوهش جوسازمانی🔥پیشینه ومبانی نظری درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT)🔥پیشینه ومبانی نظری پژوهش دست برتری🔥پیشینه ومبانی نظری پژوهش راهبرد های شناختی تنظیم هیجان🔥پیشینه ومبانی نظری پژوهش رضایت زناشویی
فرمت فایل: word تعداد صفحات: 89 فصل اول: 1 تشخيص مفاهيم مدیریت، مدیریت آموزشی ، اصول وکاربرد آنها 1 انواع سبکهای مدیریتی 5 آموزش و انواع آن 8 سیستم ، انواع و کارکرد های آن ( نگرش سیستمی در مدیریت آموزشی) 9 سازمان، انواع و کارکردها ی آن ( نظریه های سا|خرید آنلاین فایل|اِکس ایی|30018120|xen
در این صفحه از وب سایت برتر با شما هستیم با پروژه ارزشيابي مهارت شغلي جهت مدیریت یک آموزشگاه کامپیوتر

فرمت فایل: word



تعداد صفحات: 89







فصل اول:



1 تشخيص مفاهيم



مدیریت، مدیریت آموزشی ، اصول وکاربرد آنها 1



انواع سبکهای مدیریتی 5



آموزش و انواع آن 8



سیستم ، انواع و کارکرد های آن ( نگرش سیستمی در مدیریت آموزشی) 9



سازمان، انواع و کارکردها ی آن ( نظریه های سازمان و مدیریت) 1 1



فصل دوم:



2 برنامه ريزي ،نظارت بر اجراي برنامه ها



برنامه ریزی آموزشی و نظارت بر اجرای آن برنامه ها 13



فرایند برنامه ریزی آموزشی 15



اصول تدوین اهداف کلی و جزئی دوره آموزشی 16



اصول تحلیل محتوای دوره آموزشی 17



ویژ گی های اساسی آموزش پودمانی 19





فصل سوم:



3 ارزشيابي از دو ره هاي آموزشي



مفهوم ارزشیابی آموزشی و روشهای آن 20



اصول ارزشیا بی جامع و فراگیر 22



اصول ارزشیابی از اثر بخشی آموزشی 24



فصل چهارم:



4 نحوه تهيه گزارش هاي مورد نياز يك آموزشگاه



پایه های اساسی و مقررات مکاتبات اداری 26



اصول تهیه گزارش های مورد نیاز آموزشگاه 29



فصل پنجم:



5 برقراري روابط انساني و اصول ارتباطات



اصول برقراری روابط انسانی 31



مفهوم ارتباط و عوامل تشکیل دهنده آن 33



عوامل مؤثر ارتباطی 34



سدها و موانع ارتباط36



اصول روانشناسی عمومی37



اصول جامعه شناسی عمومی 38



فصل ششم:



6 نظارت بر امور مالي آموزشگاه



هدف اصلی حسابداری و مفهوم معادله اصلی آن40



مفاهیم و اصطلا حات حسابداری (دارایی ها و بدهی ها ) 43



ثبت معاملات در حسابها (شناخت دفاتر مالی قانونی و



دفاتر کمکی حسابداری)



اصول عمومی حسابداری55



انواع گزارش های حسابداری(تراز آزمایشی ،تراز نامه ، 57



صورت سود و زیان وصورت حساب)



روشهای درج اطلاعات حسابداری



فصل هفتم:



7 تهیه محتوای مربوط به خلاقیت و نوآوریهای مدیر



خلاقیت، نوآوری و فنون آنها 64



ارتباط خلاقیت و برنامه ریزی



شیوه های تفکر خلاق



موانع خلاقیت و نو آوری در سازمان



فصل هشتم:



8 نحوه پيشگيري از حوادث و رعايت نكات ايمني و بهداشت محيط كار



حوادث شغلی و علل بروز آنها و بهداشت محط کار 69



وسایل ایمنی و بهداشت کار و کاربرد آنها 72



اصول پیشگیری از حوادث و رعایت نکات ایمنی و حفاظتیو بهداشت کار 74



عوارض جانبی و اصول انجام کمک های اولیه 75



آتش سوزی و اصول انجام آتش نشانی 77









تشخيص مفاهيم :



مقدمه:



ظهورسازمانهای اجتماعی وگسترش روزافزون انها یکی از خصیصه هایبارز تمدن بشری استوبه این ترتیب وبا توجه به عوامل گوناگون مکانی و زمانی وویژگیها و نیازهای خاص هر جامعه هرروز بر تکامل وتوسعهاین سازمانها افزوده می شود . بدیهیاست هر سازمان اجتماعی برای نیل به اهدافـی طراحی شده و با توجه به ساختارش نیازمندنوعی مدیریت است . یکی از پیامدهای مهم در هم ریخته شدن نظام ارزشی غرب حاکم شدنمکتب اصالت نفع بر روند فعالیتهایاقتصادی وتولید است .معتقدین به این مکتب یک عمل را تا انجا درست قلمداد میکند. که برای فردیا افرادی بیشترین خوشی و آسایش را به بوجود آورد به بیان دیگر ملاک درستی یک عملنتایج آن است نه شیوه انجام آن عمل



مدیریت:



در باره مفاهیم مدیریت و وظایف مدیران، در ادبیات مدیریت بسیار بحث شده است .در سالهای اخیر تحولات بسیاری در فنون مدیریت رخ داده و رویکردهای نوین در مدیریت سازمانها مطرح شده ونقش مدیر از نقشهای فرماندهی و کنترل به نقش مربیگری تغییر یافته و دو مقوله کارایی و اثر بخشی محور توجه مدیران قرار گرفته است.



اگر چه موضوع مديريت همزاد زندگي انسان است و از اولين روزهاي پيدايش با او بوده است ،اما در يك قرن اخير ،به علت پيدايش سازمان هاي جديد،پيچيده و متراكم از تكنولوژي و برخورداري از انسان هاي پر نياز ،مورد توجه خاص قرار گرفته است. روند تحولات در اقتصاد دانش محور موجب رشد فزاینده پدیده های جهانی شدن و جامعه اطلاعاتی شده است و در راستای این تحولات ، الگوی مدیریت تغییر یاقته و توجه به رویکرد مشتری مداری ، توان افزائی کارکنان و تغییر در سبکهای رهبری ، الزام آور شده است .



مديريت:بوجود آوردن و حفظ كردن محيطي كه در آن افراد بتوانند در جهت بر آوردن هدف هاي معيني بطور موثر و كار آمد فعاليت كنند .



مديريت آموزشي :در فرهنگ لغات تعليم و تربيت ،مديريت آموزشي را راهنمايي ،كنترل و اداره امور مربوط به جريان تعليم و تربيت در سازمان هاي تربيتي مي داند.





بنا به آنچه گفته شد:



مديريت آموزشي فرآيندي است اجتماعي كه با بكارگيري مهارت هاي علمي ،فني،هنري كليه نيروهاي انساني ،مادي را سازماندهي و هماهنگ كرده و با فراهم آوردن زمينه هاي انگيزش و رشد با تامين نيازهاي منطقي و گروهي معلمان ،دانش آموزان و كاركنان بطور صرفه جويانه به هدف هاي تعليم و تربيت برسد.



علم مديريت آموزشي از يك جهت به عنوان يك موضوع اجتماعي كه با جمع انسان ها و كار كردن آنها مربوط است و از جهت ديگر به عنوان يك رشته تربيتي و تعليمي كه با بكارگيري و رشد انسان ها سرو كار دارد شناخته مي شود.



مديريت آموزشي از جنبه آموزش به عنوان يك علم مورد توجه است .يك مدير آموزشي بايد علوم تربيتي مثل فلسفه تعليم و تربيت ،اصول آموزش و پرورش ،روانشناسي تربيتي و يادگيري را بتواند بر پايه آن ها آموزش مطلوب را پياده كند.مدير آموزشگاه بايد يك مشكل شناس باشد تا با شناخت مسائل و تنگناهاي جسمي ،رواني،اجتماعي دانش آموزان و رفع آنها ،آنان را در جهت مطلوب هدايت كند.